1.

4/2007

SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA

1.         Nazwa przedmiotu zamówienia

Docieplenie i wymiana stolarki okiennej i wymiana pokrycia dachu Szkoły Podstawowej w Słupii  gm. Zawidz

2.         Określenie przedmiotu zamówienia

W  zakres  remontu  wchodzi: docieplenie i wymiana stolarki i wymiana pokrycia dachu  oraz drobne roboty towarzyszące

3.         Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru gospodarczego przenoszących te normy, szczególne wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia

w/g  obowiązujących norm  budowlanych

4.         Wyszczególnienie dokumentacji, ilość i rodzaj składającej się na opis przedmiotu

ilości robót  okresla  przedmiar  robót

 

Lp.       Numer projektu/ kosztorysu (przedmiary)        Temat / nazwa 

#27

5.         Termin opracowania dokumentacji kosztorysowych składającej się na opis przedmiotu

marzec  2007 rok

6.         Inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia

nazwy i kody ze wspólnego słownika zamówień

7.         Nazwy / kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień

wykonać  roboty  zgodnie z technologia  robót i obowiazującymi  normami

8.         Warunki wymagane dotyczące przedmiotu zamówienia oraz sposobu wykonania, jakie winien spełnić wykonawca:

stawiane wykonawcy: techniczne, technologiczne itp. materialy zastosowane  powinny posiadac  atesty dopuszczające  do  uzytku

rozwiązania równoważne wymagające udokumentowania przez Wykonawcę opis

organizacyjne prace zorganizowac  we własnym zakresie

inne inne warunki

9.         Wskazania w zakresie preferencji stosowanych materiałów, oznakowania, atestów, zezwoleń.

własciwe  atesty

10.       Zakres przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji

zakres uwzględniający prawo opcji

11.       Szacunkowa wartość zamówienia ustalona na dzień 2007-03-22

           

wynosi: 435 507

w przeliczeniu na EURO wynosi: 99 272.17

12.       Wartość dostaw, jaka zostanie przekazana do dyspozycji Wykonawcy w ogólnej wartości przedmiotu zamówienia

kosztorys  inwestorski

13.       [x]   Inne  - nie  dotyczy

_________________________________

Zawidz  Kościelny , 2007-03-22

imię i nazwisko sporządzającego - Leszek  Brodowski

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane x                                     publikacja obowiązkowa       x

Dostawy                                                       publikacja nieobowiązkowa

Usługi                                  

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:   URZĄD  GMINY  W ZAWIDZU

Adres pocztowy:  09-226  Zawidz  Kościelny  ul. Mazowiecka 24

Miejscowość: Zawidz Kościelny

Kod pocztowy:

09-226

Województwo:

mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Leszek  Brodowski

Tel.:  024/276-61-58

E-mail: referatkomunalny @interia.pl

Fax: 024/ 276-61-58

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)  WWW.zawidz.pl

Ogólny adres zamawiającego (URL): j.w

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

x jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

x jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

x jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.III

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

x Administracja samorządowa

 Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      

      trybunał

 Państwowa szkoła wyższa

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić):      

x Ogólne usługi publiczne

 Obrona

x Porządek i bezpieczeństwo publiczne

x Środowisko

x Sprawy gospodarcze i finansowe

 Zdrowie

x Budownictwo i obiekty komunalne

 Ochrona socjalna

 Rekreacja, kultura i religia

 Edukacja

 Inne (proszę określić):                     

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak    nie x    

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Docieplenie i wymiana  stolarki okiennej i wymiana pokrycia dachu Szkoly Podstawowej w Słupii  gm. Zawidz                                                                                           

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                     x

(b) Dostawy                                 

(c) Usługi                                     

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

x

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

Kategoria usług:                   nr 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

Szkoła Podstawowa w Słupii                          

                              

Główne miejsce realizacji dostawy

                              

                              

Główne miejsce świadczenia usług

                              

                              

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego   x                     Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)  

Zawarcia umowy ramowej                                                                     


II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami                            

Maksymalna liczba 
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą                

Czas trwania umowy ramowej:  Okres w latach:   lub miesiącach: 

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT:                                         Waluta            

lub  zakres:   między                  a                            Waluta:      

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):                     

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Określone  w  specyfikacji istotnych warunków zamówienia                                                                                           

                                                                                               

                                                                                               

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

Oświadczenie o udzieleniu gwarancji  na  okres  5  lat                                                                                           

                                                                                               

                                                                                               

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

45.21.23.00

-  -

Dodatkowe przedmioty

...-

...-

...-

...-

-  -

-  -

-  -

-  -

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)                                                        tak      nie x

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej     tak      nie x


II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres

Powyżej 60 tys. euro , a poniżej 5 mln euro                                                                                           

                                                                                               

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

Pożądany         Wymagany   x

Okres w miesiącach: 4 miesiące    lub    dniach: 120  

lub  data rozpoczęcia  1.05.2007 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia  30.08.2007 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

Zamawiający będzie wymagał wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 2200 PLN/ słownie: dwa tysiące dwieście  złotych                                                                                           

                                                                                               

                                                                                               

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny czy spelnia on wymagania ekonomiczne ,finansowe i techniczne, opis  warunków udziału w postepowaniu a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych  w zamówieniu robót ,posiadają niezbędną wiedzę,doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz pracowników zdolnych do wykonania zamówienia b. w ciągu  ostatnich pięciu lat wykonali jedną lub więcej robotę o charakterze  podobnym  do przedmiotu zamówienia c. dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane  do wykonywania funkcji kierownika budowy  specjalność konstrukcyjna  potwierdzone aktualnym zaświadczeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa .                                                                                

                                                                                          

                                                                                          

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Sprawdzenia spełnienia warunków wzięcia udziału w postępowaniu dokona na podstawie złożonych ofert Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego                                                                                      

                                                                                          

                                                                                          

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich zakresu , daty, i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane z należytą starannością c/przedstawienie kopii dokumentu stwierdzającego uprawnienia budowlane z aktualnym zaświadczeniem przynalezności do Izby Inżynierów Budownictwa /dotyczy osoby ,której wykonawca zamierza powierzyc funkcję kierownika budowy /.                                                                                     

                                                                                          

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony      x

Przetarg ograniczony          

Negocjacje z ogłoszeniem    

Dialog konkurencyjny               

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg  ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

lub  minimalna liczba  / maksymalna liczba 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                 x

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1.                               

2.                               

3.                               

4.                               

5.                               

Znaczenie

          

          

          

          

          

Kryteria

6.                                

7.                                

8.                                

9.                                

10.                              

Znaczenie

          

          

          

          

          

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                               tak     nie x

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

IV.3) Informacje administracyjne


IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): WWW.zawidz.bip.org.pl                                                                           

Opłata (o ile dotyczy)      30         Waluta: PLN

Warunki i sposób płatności: przelewem lub na dowód wpłaty na konto B.S Mazowsze w Płocku Oddział w Zawidzu  27 9042 1055 0390 0619 2000 0010                                                            

                                                                                           


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  26.04.2007    (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina:      9.00


IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

   ES     CS     DA    DE     ET    EL    EN    FR    IT     LV   LT     HU   MT   NL   PL   PT   SK   SL    FI    SV   

                                                                        x                        

Inne:                                                                                       

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : 26.05.2007  (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data:     26.04.2007r (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 10.00     

Miejsce                                                                       

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

          tak     nie x

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

                                                                                          

                                                                                

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   23.03.2007 r (dd/mm/rrrr)


ZAŁĄCZNIK A

I) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, u których można uzyskać  dalsze informacje

  Nazwa : Urząd  Gminy  w  Zawidzu ul. Mazowiecka 24 ,09-226 Zawidz Kościelny

Adres pocztowy: 09- 226 Zawidz Kościelny

Miejscowość: Zawidz Kościelny

Kod pocztowy:09-226

Województwo: mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Leszek Brodowski –kierownik referatu

Tel.: 024/276-61-58

E-mail: referatkomunalny @interia.pl

Fax: 024/276-61-58

Adres internetowy (URL):

II) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, od których można uzyskać specyfikację ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Nazwa: Urząd Gminy w Zawidzu ul. Mazowiecka 24 , 09-226 Zawidz Kościelny

Adres pocztowy: 09-226 Zawidz Kościelny

Miejscowość: Zawidz Kościelny

Kod pocztowy:09-226

Województwo: mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Leszek  Brodowski – kierownik referatu

Tel.: 024/276-61-58

E-mail: referatkomunalny@interia.pl

Fax: 024/276-61-58

Adres internetowy (URL):

III) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, do których należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu /oferty

Nazwa: Urząd Gminy w Zawidzu ul. Mazowiecka 24 , 09-226 Zawidz Kościelny

Adres pocztowy: 09-226 Zawidz Kościelny

Miejscowość: Zawidz Kościelny

Kod pocztowy:024/276-61-58

Województwo: mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Leszek Brodowski –kierownik  referatu

Tel.: 024/276-61-58

E-mail: referatkomunalny@interia.pl

Fax: 024/276-61-58

Adres internetowy (URL):

ZAŁĄCZNIK B

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Część nr                  Nazwa            niedotyczy                                                       

1) Krótki opis

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

...-

-  -

Dodatkowe przedmioty

...-

...-

...-

...-

-  -

-  -

-  -

-  -

3) Wielkość lub zakres

                                                                                               

                                                                                               

4) Czas trwania lub termin wykonania

Pożądany         Wymagany  

Okres w miesiącach:    lub  dniach:    (od udzielenia zamówienia) 

lub  Rozpoczęcie //     (dd/mm/rrrr)

       Zakończenie //     (dd/mm/rrrr)


5) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                  

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1.                          

2.                         

3.                         

4.                         

5.                          

Znaczenie

          

          

          

          

          

Kryteria

6.                                

7.                                

8.                                

9.                                

10.                              

Znaczenie

          

          

          

          

          

6) Informacje dodatkowe

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

------------------------------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------

Załącznik Nr  1                    

FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY

Dane dotyczące wykonawcy

Nazwa:            ................................................

                       

Siedziba:          ................................................          

                       

Adres poczty elektronicznej:    ................................................                      

Strona internetowa:                  ................................................                      

Numer telefonu:                       0 (**) ......................................         

Numer faksu:                           0 (**) ......................................         

Numer REGON:                     ................................................

Numer NIP:                            ................................................          

Dane dotyczące zamawiającego

Urząd  Gminy  w  Zawidzu

ul.  Mazowiecka  24

Kod 09-226 Zawidz Kościelny

Zobowiązania wykonawcy

Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym: Docieplenie i wymiana stolarki okiennej i wymiana pokrycia dachu Szkoły Podstawowej w Słupii  gm. Zawidz

Nr sprawy: 4/2007, oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za cenę:

Cena oferty

Cena ofertowa netto ........................................................................................................zł

(Słownie:.....................................................................................................................……)

Stawka pod. VAT......%, wartość pod. VAT......................................................................zł

Cena ofertowa brutto .......................................................................................................zł

(Słownie:............................................................................................................................)

Oświadczam, że :

 [x]   Wykonam zamówienie publiczne w terminie do dnia: …………………….

 [x]   Termin płatności:.......... dni ......................

 [x]   Okres gwarancji (wyrażony w liczbie miesięcy):.............

 [x]   Reklamacje będą załatwiane w terminie:………….......... .......... dni

- sposób zgłaszania problemów w przypadku uzasadnionych reklamacji: .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

- załatwienie wykonania reklamacji: .......... .......... .......... .......... .......... .................... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... 

 [x]   Inne: Inne

Osoby do kontaktów z Zamawiającym

Osoba / osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialne za wykonanie zobowiązań umowy:

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... tel. kontaktowy, faks: .......... .......... ..........  zakres odpowiedzialności       

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... tel. kontaktowy, faks: .......... .......... ..........  zakres odpowiedzialności

Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej

Nazwisko, imię ....................................................................................................

Stanowisko ...........................................................................................................

Telefon...................................................Fax.........................................................

Zakres*:

- do reprezentowania w postępowaniu

- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

- do zawarcia umowy

Oświadczenie dotyczące postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.         Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje do przygotowania oferty.

2.         Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

3.         [x]  Wadium w kwocie ………… zostało wniesione w dniu …………w formie / formach:

            ….………….….………….….………….….………….….………….….………….

4.         [ ]   Bank i numer konta, na które ma zostać zwrócone wadium:………………………..….

5.         [x]   Wadium nie jest wymagane

6.         Oświadczamy, że załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagania stawiane wykonawcy oraz postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

Dokumenty

Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

  [x]   Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: ........................................., w formie: ........................................................

  [x]   Nie jest wymagane

Zastrzeżenie wykonawcy

Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Inne informacje wykonawcy:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

______________________________      

Imiona i nazwiska osób                             

uprawnionych do reprezentowania wykonawcy                      

_____________________________

Czytelne podpisy osób uprawnionych do

reprezentowania wykonawcy

Załącznik nr  3

OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE

Przedmiot zamówienia: Docieplenie i wymiana stolarki okiennej i wymiana pokrycia dachu Szkoły Podstawowej w Słupi  gm. Zawidz

Data:...............................................................................................................

Nazwa wykonawcy........................................................................................

Adres wykonawcy..........................................................................................

Oświadczam, że spełniam niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie:

1.         Posiadam uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi,

2.         Posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.         Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych

Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu, wszystkie informacje są zgodne z prawdą.

 

______________________                        

Imiona i nazwiska osób uprawnionych            

do reprezentowania Wykonawcy                               

________________________________

Podpisy osób uprawnionych do

reprezentowania Wykonawcy

Załącznik Nr 5

Nazwa wykonawcy     .................................................................................................

Adres wykonawcy       .................................................................................................

Miejscowość ................................................                         Data .....................

WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH

Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wymagany w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

Lp        Odbiorca / Miejsce wykonania            Wartość           Zakres przedmiotowy  Daty rozpoczęcie/zakończenia 

 

1                                                        

 

2                                                        

 

3                                                        

 

4                                                        

 

5                                                        

* Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające ww. warunek).

______________________________      

Imiona i nazwiska osób uprawnionych

do reprezentowania wykonawcy                     

________________________

Czytelne podpisy osób uprawnionych do

reprezentowania wykonawcy

Załącznik Nr  6

Nazwa wykonawcy .................................................................................................

Adres wykonawcy ................................................................................................

Miejscowość ..............................................                           Data .......................

INFORMACJA NT. PRZECIĘTNEJ LICZBY ZATRUDNIONYCH PRACOWNIKÓW ORAZ LICZEBNOŚCI PERSONELU KIEROWNICZEGO

Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wymagana jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

            Informacja      

 

Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników              

 

Liczebności personelu kierowniczego              

* Wypełnić, jeżeli zakres przedmiotu wymaga posiadania przygotowania zawodowego /uprawnień.

* Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie osób przewidzianych do wykonania zamówienia.

________________________________      

Imiona i nazwiska osób uprawnionych do

reprezentowania wykonawcy

_________________________________

Czytelne podpisy osób uprawnionych do

reprezentowania wykonawcy

Załącznik nr  8                

(pieczęć firmy)

OFEROWANE WARUNKI GWARANCJI

Nazwa wykonawcy     ...............................................................................................................

Adres wykonawcy       ...............................................................................................................

Miejscowość ................................................                                     Data .........................

Zakres warunków gwarancyjnych

Zakres warunków gwarancyjnych

---------------------------------------------------------------------------

______________________________      

Imiona i nazwiska osób uprawnionych

do reprezentowania wykonawcy                     

_____________________________

Czytelne podpisy osób uprawnionych do

reprezentowania wykonawcy

Przedmiar robót

 

Docieplenie budynku SP w Słupii gm.Zawidz

(nazwa obiektu, rodzaju robót)

Lokalizacja ...........................................ul..................................nr........

                                                               (kod - miejscowość)

 

Lp.

Podstawa

ustalenia

Opis robót

Jedn. miary

Ilość

 

 

1. Roboty rozbiórkowe

 

 

1

2

3

4

5

 1

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-02W1613-04-050

 

Daszki ochronne ciągłe o konstrukcji drewnianej,wolno stojące nad przejściami dla pieszych

 

m2

30,000

 

2

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-040901-05-040

 

Wykonanie rynny drewnianej do gruzu z ustawieniem i rozbiórką.

Charakterystyka Robót: dołączona pozycja 0404-0901-06-040 (KNR 4-04)dołączona pozycja 0404-0901-07-040 (KNR 4-04)

 

m

14,000

 

3

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-010511-03-050

 

Rozebranie pokrycia z płyt azbestowo-cementowych nie nadających się do użytku

 

m2

571,000

 

4

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-010430-05-050

 

Rozebranie elementów więźb dachowych - ołacenie dachu o odstępie łat ponad 24 cm.

 

m2

571,000

 

5

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-010535-04-040

 

Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku

 

m

57,000

 

6

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-010535-06-040

 

Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku

 

m

41,000

 

7

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-010535-08-050

 

Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp.z blachy nie nadającej się do użytku

 

m2

76,000

 

8

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-010354-11-040

 

Wykucie z muru podokienników zewnętrznych

 

m

88,000

 

9

wg nakładów

rzeczowych

(AW) pozyja wł-034

 

Koszty zbierania, pakowania i przygotowania do transportu eternitu

 

t

9,000

 

10

wg nakładów

rzeczowych

(AW) pozyja wł-035

 

Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami specjalnymi do miejsca utylizacji ok.150 km

 

1 t/m

1 350,000

 

11

wg nakładów

rzeczowych

(AW) pozyja wł-034

 

Koszty utylizacji gruzu z eternitu

 

t

9,000

 

12

wg nakładów

rzeczowych

(AW) pozyja wł-090

 

Koszty badań środowiskowych 

 

kpl

1,000

 

13

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-010348-01-050

 

Rozebranie ścianek z cegieł o grubości 1/2 cegły na zaprawie wapiennej -luxfery

 

m2

15,000

 

14

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-010354-08-050

 

Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych o powierzchni ponad 2 m2

 

m2

33,000

 

 

2. Dach -pokrycie

 

 

1

2

3

4

5

 15

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-010419-03-020

 

Wykonanie rusztowania przy kominach o obwodzie ponad 5 m

 

szt

7,000

 

16

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-010735-0901-050

 

Uzupełnienie tynków zwykłych kategorii III cementowo-wapiennych /wapno suchogaszone/ na kominach ponad dachem spadzistym

 

m2

25,000

 

17

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-011204-03-050

 

Dwukrotne malowanie elewacji,tynków gładkich farbami emulsyjnymi

 

m2

25,000

 

18

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-020410-04-050

 

Ołacenie połaci dachowych łatami z tarcicy nasyconej 38 X 50 mm o rozstawie łat ponad 24 cm.

 

m2

571,000

 

19

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-020410-04-050

 

Ołacenie połaci dachowych łatami z tarcicy nasyconej 38 X 50 mm o rozstawie łat ponad 24 cm. - kontrłaty

 

m2

571,000

 

20

wg nakładów

rzeczowych

KNNR 20604-020-050

 

Izolacja z folii polietylenowej przymocowanej do konstrukcji drewnianej

 

m2

571,000

 

21

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-02U0535-04-050

 

Pokrycie dachów o powierzchni ponad 100 m2 i nachyleniu połaci do 85% blachą powlekaną dachówkową na łatach (Orgbud W-wa)

 

m2

571,000

 

22

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-02U0539-01-040

 

Pokrycie dachów blachą powlekaną,montaż gąsiorów (Orgbud W-wa)

 

m

25,000

 

23

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-02U0541-02-050

 

Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm (Orgbud W-wa)

 

m2

97,000

 

24

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-02U0547-01-040

 

Montaż rynien dachowych półokrągłych z polichlorku winylu o średnicy 150 mm łącznych na klej (Orgbud W-wa)

 

m

57,000

 

25

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-02U0547-02-020

 

Montaż lejów spustowych przy rynnach dachowych półokrągłych z polichlorku winylu o średnicy 170 mm łączonych na klej (Orgbud W-wa)

 

szt

5,000

 

26

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-02U0547-04-129

 

Montaż denek rynnowych przy rynnach dachowych półokrągłych z polichlorku winylu o średnicy 170 mm łączonych na klej (Orgbud W-wa)

 

100 szt

0,060

 

27

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-02U0550-04-040

 

Montaż rur spustowych okrągłych o średnicy 125 mm z polichlorku winylu (Orgbud W-wa)

 

m

41,000

 

28

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-02U0550-08-020

 

Montaż kolanek o średnicy 125 mm do rur spustowych okrągłych z polichlorku winylu (Orgbud W-wa)

 

szt

15,000

 

29

wg nakładów

rzeczowych

KNR 00-150527-01-050

 

Pokrycie dachów jedną warstwą papy termozgrzewalnej z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową 

 

m2

67,000

 

 

3. Stolarka okienna

 

 

1

2

3

4

5

 30

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-020923-04-050

 

Spadki pod obróbki blacharskie z zaprawy,wykonane ręcznie.

 

m2

32,000

 

31

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-02U0541-02-050

 

Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm (Orgbud W-wa) - parapety

 

m2

37,000

 

32

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-010354-05-050

 

Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2

 

m2

144,000

 

33

wg nakładów

rzeczowych

KNR 00-191023-10-050

 

Okna z PCV rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne o powierzchni do 2,5 m2 obsadzone na kotwach stalowych,z obróbką obsadzenia

 

m2

36,000

 

34

wg nakładów

rzeczowych

KNR 00-191023-11-050

 

Okna z PCV rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne o powierzchni ponad 2,5 m2 obsadzone na kotwach stalowych,z obróbką obsadzenia

 

m2

123,000

 

 

4. Ocieplenie ścian

 

 

1

2

3

4

5

 35

wg nakładów

rzeczowych

KNR 00-232611-01-050

 

Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą,poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie

 

m2

866,000

 

36

wg nakładów

rzeczowych

KNR 00-232611-02-050

 

Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą,poprzez jednokrotne gruntowanie emulsją 

 

m2

866,000

 

37

wg nakładów

rzeczowych

KNR 00-232614-0120-050

 

Docieplenie ścian z gazobetonu płyt.styropian. gr. 10 cm  przy użyciu gotowej zaprawy klejącej,z przygotow.podłoża,ręcznym wykon.wyprawy elewac. - ściany

 

m2

661,000

 

38

wg nakładów

rzeczowych

KNR 00-232614-0120-050

 

Docieplenie ścian z gazobetonu płyt.styropian.  gr. 8 cm przy użyciu gotowej zaprawy klejącej,z przygotow.podłoża,ręcznym wykon.wyprawy elewac. - cokół

 

m2

120,000

 

39

wg nakładów

rzeczowych

KNNR 21902-100-050

 

Docieplenie budynków płytami styropianowymi. Dopłata za każdy 1,0 mm grubości zaprawy   do klejenia płyt styropianowych -wyrównanie powierzchni ściany

 

m2

2 343,000

 

40

wg nakładów

rzeczowych

KNR 00-232614-0720-050

 

Docieplenie ościeży z gazobet.szer.do 30cm,płyt.styropian. gr. 3 cm przy użyciu gotowej zaprawy klej.z przygot.podłoża,ręcz.wykon.wyprawy elew.

 

m2

85,000

 

41

wg nakładów

rzeczowych

KNR 20-2U2608-05-050

 

Docieplenie ścian zewnętrznych budynków .Dodatkowa warstwa siatki (parter).

 

m2

99,000

 

42

wg nakładów

rzeczowych

KNR 00-232612-09-040

 

Ocieplenie ścian budynków . Zamocowanie listwy cokołowej

 

m

99,000

 

43

wg nakładów

rzeczowych

KNR 00-232612-08-040

 

Ocieplenie ścian budynków  . Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym

 

m

330,000

 

44

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-021604-01-050

 

Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 10 m.

 

m2

930,000

 

45

wg nakładów

rzeczowych

KNR 2-021219-08-020

 

Uchwyty do flag.

 

szt

2,000

 

46

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-010320-04-020

 

Obsadzenie krat stalowych w ścianach z cegieł

 

szt

60,000

 

47

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-011212-06-050

 

Miniowanie farbą olejną do gruntowania krat i balustrad z prętów prostych

 

m2

33,000

 

48

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-011212-0501-050

 

Dwukrotne malowanie farbą ftalową nawierzchniową krat i balustrad z prętów prostych

 

m2

33,000

 

 

5. Roboty elektryczne demontażowe

 

 

1

2

3

4

5

 49

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-030308-02-020

 

Demontaż i ponowny montaż wyłączników i przełączników o natężeniu prądu do 10 A 1-biegunowych w obudowie uszczelnionej w podłożu ceglanym

 

szt

4,000

 

50

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-030602-03-020

 

Demontaz i ponowny montaż opraw żarowych hermetycznych porcelanowych do przykręcania w podłożu z cegły lub gruzobetonu

 

szt

4,000

 

51

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-030609-03-020

 

Demontaż i ponowny montaż opraw żarowych nakręcanych oświetlenia zewnętrznego o masie do 15 kg na wysięgnikach

 

szt

1,000

 

52

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-030615-02-020

 

Demontaż i ponowny montaż  wysięgników oświetleniowych zewnętrznych mocowanych na słupie, jednoramiennych 

 

szt

2,000

 

53

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-030309-1101-020

 

Demontaz i ponowny montaż dzwonków na napięcie sieci 220 V z przedzwonieniem i podłączeniem przewodów

 

szt

1,000

 

54

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-030309-06-020

 

Demontaż i ponowny montaż sygnalizatorów 

 

szt

1,000

 

55

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-031139-08-040

 

Demontaż przewodów uziemiajacych i odgromowych z pręta o przekroju do 120 mm2 mocowanych na wspornikach na ścianie w ciągu pionowym

 

m

256,000

 

56

wg nakładów

rzeczowych

KNR 4-031137-04-085

 

Demontaż wsporników instalacji odgromowej i uziemiającej ze ściany nie betonowej

 

SZT.

8,000

 

 

6. Instalacja odgromowa

 

 

1

2

3

4

5

 57

wg nakładów

rzeczowych

KNR 5-080101-02-040

 

Montaż uchwytów pod rury winidurowe układane pojedynczo z przygotow.podłoża gipsowego gazobetonu sprzętem mechan.Przykręcenie uchwytów do kołków plastikowych

 

m

75,000

 

58

wg nakładów

rzeczowych

KNR 5-080108-02-040

 

Rury winidurowe o śr.  22 mm układane p.t. w betonie w gotowych bruzdach, bez zaprawiania bruzd

 

m

75,000

 

59

wg nakładów

rzeczowych

KNNR 50601-03010-040

 

Przewody instalacji odgromowej nienaprężane pionowe z prętów stalowych ocynkowanych,

 

m

75,000

 

60

wg nakładów

rzeczowych

KNR 5-080601-01-085

 

Montaż wsporników naciągowych z jedną złączką przelotowa napręż.na ścianie z cegły - kominy

 

SZT.

35,000

 

61

wg nakładów

rzeczowych

KNR 5-080601-05-020

 

Montaż wsporników dla instalacji naprężanej-wsporniki naciągowe z jedną złączką przelotową naprężającą, obsadzane na dachu betonowym krytym papą lub blachą

 

szt

22,000

 

62

wg nakładów

rzeczowych

KNR 5-080606-03-040

 

Montaż zwodów pionowych naprężanych z pręta o śr.do 10mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na ścianie - kominy

 

m

118,000

 

63

wg nakładów

rzeczowych

KNR 5-080619-01-085

 

Montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji uziemiającej i odgromowej

 

SZT.

18,000

 

64

wg nakładów

rzeczowych

KNR 5-080618-01-085

 

Łączenie pręta o śr.do 10mm na dachu za pomoca złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych

 

SZT.

10,000

 

65

wg nakładów

rzeczowych

KNNR 5 030111-085

 

Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny

 

SZT.

8,000

 

66

wg nakładów

rzeczowych

KNNR 5 030310-085

 

Puszki z tworzywa sztucznego

 

SZT.

8,000

 

67

wg nakładów

rzeczowych

Wacetob KNR 4031205-03-203

 

Pierwszy pomiar instalacji odgromowej

 

pomiar.

1,000

 

68

wg nakładów

rzeczowych

Wacetob KNR 4031205-04-203

 

Następny pomiar instalacji odgromowej

 

pomiar.

7,000

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Brodowski Leszek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Brodowski Leszek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-03 12:02:57
  • Liczba odsłon: 179
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2102950]

przewiń do góry