Wersja archiwalna 2007-04-03 12:02:57
4/2007
SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
1. Nazwa przedmiotu zamówienia
Docieplenie i wymiana stolarki okiennej i wymiana pokrycia dachu Szkoły Podstawowej w Słupii gm. Zawidz
2. Określenie przedmiotu zamówienia
W zakres remontu wchodzi: docieplenie i wymiana stolarki i wymiana pokrycia dachu oraz drobne roboty towarzyszące
3. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru gospodarczego przenoszących te normy, szczególne wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia
w/g obowiązujących norm budowlanych
4. Wyszczególnienie dokumentacji, ilość i rodzaj składającej się na opis przedmiotu
ilości robót okresla przedmiar robót
Lp. Numer projektu/ kosztorysu (przedmiary) Temat / nazwa
#27
5. Termin opracowania dokumentacji kosztorysowych składającej się na opis przedmiotu
marzec 2007 rok
6. Inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia
nazwy i kody ze wspólnego słownika zamówień
7. Nazwy / kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień
wykonać roboty zgodnie z technologia robót i obowiazującymi normami
8. Warunki wymagane dotyczące przedmiotu zamówienia oraz sposobu wykonania, jakie winien spełnić wykonawca:
stawiane wykonawcy: techniczne, technologiczne itp. materialy zastosowane powinny posiadac atesty dopuszczające do uzytku
rozwiązania równoważne wymagające udokumentowania przez Wykonawcę opis
organizacyjne prace zorganizowac we własnym zakresie
inne inne warunki
9. Wskazania w zakresie preferencji stosowanych materiałów, oznakowania, atestów, zezwoleń.
własciwe atesty
10. Zakres przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji
zakres uwzględniający prawo opcji
11. Szacunkowa wartość zamówienia ustalona na dzień 2007-03-22
wynosi: 435 507
w przeliczeniu na EURO wynosi: 99 272.17
12. Wartość dostaw, jaka zostanie przekazana do dyspozycji Wykonawcy w ogólnej wartości przedmiotu zamówienia
kosztorys inwestorski
13. [x] Inne - nie dotyczy
_________________________________
Zawidz Kościelny , 2007-03-22
imię i nazwisko sporządzającego - Leszek Brodowski
Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane x publikacja obowiązkowa x
Dostawy publikacja nieobowiązkowa
Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: URZĄD GMINY W ZAWIDZU | |||
Adres pocztowy: 09-226 Zawidz Kościelny ul. Mazowiecka 24 | |||
Miejscowość: Zawidz Kościelny |
Kod pocztowy: 09-226 |
Województwo: mazowieckie | |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Leszek Brodowski |
Tel.: 024/276-61-58 | ||
E-mail: referatkomunalny @interia.pl |
Fax: 024/ 276-61-58 | ||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) WWW.zawidz.pl Ogólny adres zamawiającego (URL): j.w Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL): | |||
| |||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: | |||
|
x jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.I | ||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: | |||
|
x jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.II | ||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: | |||
|
x jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.III | ||
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa x Administracja samorządowa Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): |
x Ogólne usługi publiczne Obrona x Porządek i bezpieczeństwo publiczne x Środowisko x Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie x Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie x |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Docieplenie i wymiana stolarki okiennej i wymiana pokrycia dachu Szkoly Podstawowej w Słupii gm. Zawidz | ||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług | ||||
(a) Roboty budowlane x |
||||
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego |
x |
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
|
Kategoria usług: nr |
| ||||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Szkoła Podstawowa w Słupii |
Główne miejsce realizacji dostawy |
Główne miejsce świadczenia usług | ||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego x Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) | |||
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Maksymalna liczba |
|||
Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: lub miesiącach: | |||
Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe): Wartość bez VAT: Waluta lub zakres: między a Waluta: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia): | |||
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia | |||
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres 5 lat | |||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | |||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) | |
Główny przedmiot |
45.21.23.00 |
- - | |
Dodatkowe przedmioty |
...- ...- ...- ...- |
- - - - - - - - | |
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie x | |||
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie x | |||
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres Powyżej 60 tys. euro , a poniżej 5 mln euro |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany Wymagany x Okres w miesiącach: 4 miesiące lub dniach: 120 lub data rozpoczęcia 1.05.2007 (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 30.08.2007 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) Zamawiający będzie wymagał wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 2200 PLN/ słownie: dwa tysiące dwieście złotych |
III.2) Warunki Udziału
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia | |
Przetarg nieograniczony x |
|
Przetarg ograniczony |
|
Negocjacje z ogłoszeniem |
|
Dialog konkurencyjny |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców lub minimalna liczba / maksymalna liczba |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) | |||
Najniższa cena x lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie | |||
Kryteria 1. 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie |
Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. |
Znaczenie |
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie x | |||
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): WWW.zawidz.bip.org.pl |
Opłata (o ile dotyczy) 30 Waluta: PLN Warunki i sposób płatności: przelewem lub na dowód wpłaty na konto B.S Mazowsze w Płocku Oddział w Zawidzu 27 9042 1055 0390 0619 2000 0010 |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy): |
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 26.04.2007 (dd/mm/rrrr) Godzina: 9.00 |
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty |
ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV Inne: |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : 26.05.2007 (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 26.04.2007r (dd/mm/rrrr) Godzina: 10.00 Miejsce |
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ tak nie x Jeżeli tak, wskazać projekt/program: |
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy) |
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.03.2007 r (dd/mm/rrrr) |
ZAŁĄCZNIK A
I) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, u których można uzyskać dalsze informacje
Nazwa : Urząd Gminy w Zawidzu ul. Mazowiecka 24 ,09-226 Zawidz Kościelny | ||
Adres pocztowy: 09- 226 Zawidz Kościelny | ||
Miejscowość: Zawidz Kościelny |
Kod pocztowy:09-226 |
Województwo: mazowieckie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Leszek Brodowski –kierownik referatu |
Tel.: 024/276-61-58 | |
E-mail: referatkomunalny @interia.pl |
Fax: 024/276-61-58 | |
Adres internetowy (URL): |
II) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, od których można uzyskać specyfikację ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Nazwa: Urząd Gminy w Zawidzu ul. Mazowiecka 24 , 09-226 Zawidz Kościelny | ||
Adres pocztowy: 09-226 Zawidz Kościelny | ||
Miejscowość: Zawidz Kościelny |
Kod pocztowy:09-226 |
Województwo: mazowieckie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Leszek Brodowski – kierownik referatu |
Tel.: 024/276-61-58 | |
E-mail: referatkomunalny@interia.pl |
Fax: 024/276-61-58 | |
Adres internetowy (URL): |
III) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, do których należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu /oferty
Nazwa: Urząd Gminy w Zawidzu ul. Mazowiecka 24 , 09-226 Zawidz Kościelny | ||
Adres pocztowy: 09-226 Zawidz Kościelny | ||
Miejscowość: Zawidz Kościelny |
Kod pocztowy:024/276-61-58 |
Województwo: mazowieckie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Leszek Brodowski –kierownik referatu |
Tel.: 024/276-61-58 | |
E-mail: referatkomunalny@interia.pl |
Fax: 024/276-61-58 | |
Adres internetowy (URL): |
ZAŁĄCZNIK B
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Część nr Nazwa niedotyczy
1) Krótki opis | ||
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | ||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
Główny przedmiot |
...- |
- - |
Dodatkowe przedmioty |
...- ...- ...- ...- |
- - - - - - - - |
3) Wielkość lub zakres | ||
4) Czas trwania lub termin wykonania Pożądany Wymagany Okres w miesiącach: lub dniach: (od udzielenia zamówienia) lub Rozpoczęcie // (dd/mm/rrrr) Zakończenie // (dd/mm/rrrr) |
5) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) | |||
Najniższa cena lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie | |||
Kryteria 1. 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie |
Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. |
Znaczenie |
6) Informacje dodatkowe |
------------------------------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------
Załącznik Nr 1
FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY
Dane dotyczące wykonawcy
Nazwa: ................................................
Siedziba: ................................................
Adres poczty elektronicznej: ................................................
Strona internetowa: ................................................
Numer telefonu: 0 (**) ......................................
Numer faksu: 0 (**) ......................................
Numer REGON: ................................................
Numer NIP: ................................................
Dane dotyczące zamawiającego
Urząd Gminy w Zawidzu
ul. Mazowiecka 24
Kod 09-226 Zawidz Kościelny
Zobowiązania wykonawcy
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym: Docieplenie i wymiana stolarki okiennej i wymiana pokrycia dachu Szkoły Podstawowej w Słupii gm. Zawidz
Nr sprawy: 4/2007, oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za cenę:
Cena oferty
Cena ofertowa netto ........................................................................................................zł
(Słownie:.....................................................................................................................……)
Stawka pod. VAT......%, wartość pod. VAT......................................................................zł
Cena ofertowa brutto .......................................................................................................zł
(Słownie:............................................................................................................................)
Oświadczam, że :
[x] Wykonam zamówienie publiczne w terminie do dnia: …………………….
[x] Termin płatności:.......... dni ......................
[x] Okres gwarancji (wyrażony w liczbie miesięcy):.............
[x] Reklamacje będą załatwiane w terminie:………….......... .......... dni
- sposób zgłaszania problemów w przypadku uzasadnionych reklamacji: .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
- załatwienie wykonania reklamacji: .......... .......... .......... .......... .......... .................... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
[x] Inne: Inne
Osoby do kontaktów z Zamawiającym
Osoba / osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialne za wykonanie zobowiązań umowy:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... tel. kontaktowy, faks: .......... .......... .......... zakres odpowiedzialności
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... tel. kontaktowy, faks: .......... .......... .......... zakres odpowiedzialności
Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej
Nazwisko, imię ....................................................................................................
Stanowisko ...........................................................................................................
Telefon...................................................Fax.........................................................
Zakres*:
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
- do zawarcia umowy
Oświadczenie dotyczące postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje do przygotowania oferty.
2. Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. [x] Wadium w kwocie ………… zostało wniesione w dniu …………w formie / formach:
….………….….………….….………….….………….….………….….………….
4. [ ] Bank i numer konta, na które ma zostać zwrócone wadium:………………………..….
5. [x] Wadium nie jest wymagane
6. Oświadczamy, że załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagania stawiane wykonawcy oraz postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Dokumenty
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
[x] Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: ........................................., w formie: ........................................................
[x] Nie jest wymagane
Zastrzeżenie wykonawcy
Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Inne informacje wykonawcy:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
______________________________
Imiona i nazwiska osób
uprawnionych do reprezentowania wykonawcy
_____________________________
Czytelne podpisy osób uprawnionych do
reprezentowania wykonawcy
Załącznik nr 3
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE
Przedmiot zamówienia: Docieplenie i wymiana stolarki okiennej i wymiana pokrycia dachu Szkoły Podstawowej w Słupi gm. Zawidz
Data:...............................................................................................................
Nazwa wykonawcy........................................................................................
Adres wykonawcy..........................................................................................
Oświadczam, że spełniam niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie:
1. Posiadam uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi,
2. Posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych
Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu, wszystkie informacje są zgodne z prawdą.
______________________
Imiona i nazwiska osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy
________________________________
Podpisy osób uprawnionych do
reprezentowania Wykonawcy
Załącznik Nr 5
Nazwa wykonawcy .................................................................................................
Adres wykonawcy .................................................................................................
Miejscowość ................................................ Data .....................
WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wymagany w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Lp Odbiorca / Miejsce wykonania Wartość Zakres przedmiotowy Daty rozpoczęcie/zakończenia
1
2
3
4
5
* Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające ww. warunek).
______________________________
Imiona i nazwiska osób uprawnionych
do reprezentowania wykonawcy
________________________
Czytelne podpisy osób uprawnionych do
reprezentowania wykonawcy
Załącznik Nr 6
Nazwa wykonawcy .................................................................................................
Adres wykonawcy ................................................................................................
Miejscowość .............................................. Data .......................
INFORMACJA NT. PRZECIĘTNEJ LICZBY ZATRUDNIONYCH PRACOWNIKÓW ORAZ LICZEBNOŚCI PERSONELU KIEROWNICZEGO
Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wymagana jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Informacja
Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników
Liczebności personelu kierowniczego
* Wypełnić, jeżeli zakres przedmiotu wymaga posiadania przygotowania zawodowego /uprawnień.
* Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie osób przewidzianych do wykonania zamówienia.
________________________________
Imiona i nazwiska osób uprawnionych do
reprezentowania wykonawcy
_________________________________
Czytelne podpisy osób uprawnionych do
reprezentowania wykonawcy
Załącznik nr 8
(pieczęć firmy)
OFEROWANE WARUNKI GWARANCJI
Nazwa wykonawcy ...............................................................................................................
Adres wykonawcy ...............................................................................................................
Miejscowość ................................................ Data .........................
Zakres warunków gwarancyjnych
Zakres warunków gwarancyjnych
---------------------------------------------------------------------------
______________________________
Imiona i nazwiska osób uprawnionych
do reprezentowania wykonawcy
_____________________________
Czytelne podpisy osób uprawnionych do
reprezentowania wykonawcy
Przedmiar robót
Docieplenie budynku SP w Słupii gm.Zawidz
(nazwa obiektu, rodzaju robót)
Lokalizacja ...........................................ul..................................nr........
(kod - miejscowość)
Lp. |
Podstawa ustalenia |
Opis robót |
Jedn. miary |
Ilość |
1. Roboty rozbiórkowe |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-02W1613-04-050 |
Daszki ochronne ciągłe o konstrukcji drewnianej,wolno stojące nad przejściami dla pieszych |
m2 |
30,000 |
2 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-040901-05-040 |
Wykonanie rynny drewnianej do gruzu z ustawieniem i rozbiórką. Charakterystyka Robót: dołączona pozycja 0404-0901-06-040 (KNR 4-04)dołączona pozycja 0404-0901-07-040 (KNR 4-04) |
m |
14,000 |
3 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-010511-03-050 |
Rozebranie pokrycia z płyt azbestowo-cementowych nie nadających się do użytku |
m2 |
571,000 |
4 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-010430-05-050 |
Rozebranie elementów więźb dachowych - ołacenie dachu o odstępie łat ponad |
m2 |
571,000 |
5 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-010535-04-040 |
Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku |
m |
57,000 |
6 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-010535-06-040 |
Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku |
m |
41,000 |
7 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-010535-08-050 |
Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp.z blachy nie nadającej się do użytku |
m2 |
76,000 |
8 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-010354-11-040 |
Wykucie z muru podokienników zewnętrznych |
m |
88,000 |
9 |
wg nakładów rzeczowych (AW) pozyja wł-034 |
Koszty zbierania, pakowania i przygotowania do transportu eternitu |
t |
9,000 |
10 |
wg nakładów rzeczowych (AW) pozyja wł-035 |
Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami specjalnymi do miejsca utylizacji ok.150 km |
1 t/m |
1 350,000 |
11 |
wg nakładów rzeczowych (AW) pozyja wł-034 |
Koszty utylizacji gruzu z eternitu |
t |
9,000 |
12 |
wg nakładów rzeczowych (AW) pozyja wł-090 |
Koszty badań środowiskowych |
kpl |
1,000 |
13 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-010348-01-050 |
Rozebranie ścianek z cegieł o grubości 1/2 cegły na zaprawie wapiennej -luxfery |
m2 |
15,000 |
14 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-010354-08-050 |
Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych o powierzchni ponad |
m2 |
33,000 |
2. Dach -pokrycie |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
15 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-010419-03-020 |
Wykonanie rusztowania przy kominach o obwodzie ponad |
szt |
7,000 |
16 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-010735-0901-050 |
Uzupełnienie tynków zwykłych kategorii III cementowo-wapiennych /wapno suchogaszone/ na kominach ponad dachem spadzistym |
m2 |
25,000 |
17 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-011204-03-050 |
Dwukrotne malowanie elewacji,tynków gładkich farbami emulsyjnymi |
m2 |
25,000 |
18 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-020410-04-050 |
Ołacenie połaci dachowych łatami z tarcicy nasyconej 38 X |
m2 |
571,000 |
19 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-020410-04-050 |
Ołacenie połaci dachowych łatami z tarcicy nasyconej 38 X |
m2 |
571,000 |
20 |
wg nakładów rzeczowych KNNR 20604-020-050 |
Izolacja z folii polietylenowej przymocowanej do konstrukcji drewnianej |
m2 |
571,000 |
21 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-02U0535-04-050 |
Pokrycie dachów o powierzchni ponad |
m2 |
571,000 |
22 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-02U0539-01-040 |
Pokrycie dachów blachą powlekaną,montaż gąsiorów (Orgbud W-wa) |
m |
25,000 |
23 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-02U0541-02-050 |
Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad |
m2 |
97,000 |
24 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-02U0547-01-040 |
Montaż rynien dachowych półokrągłych z polichlorku winylu o średnicy |
m |
57,000 |
25 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-02U0547-02-020 |
Montaż lejów spustowych przy rynnach dachowych półokrągłych z polichlorku winylu o średnicy |
szt |
5,000 |
26 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-02U0547-04-129 |
Montaż denek rynnowych przy rynnach dachowych półokrągłych z polichlorku winylu o średnicy |
100 szt |
0,060 |
27 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-02U0550-04-040 |
Montaż rur spustowych okrągłych o średnicy |
m |
41,000 |
28 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-02U0550-08-020 |
Montaż kolanek o średnicy |
szt |
15,000 |
29 |
wg nakładów rzeczowych KNR 00-150527-01-050 |
Pokrycie dachów jedną warstwą papy termozgrzewalnej z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową |
m2 |
67,000 |
3. Stolarka okienna |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
30 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-020923-04-050 |
Spadki pod obróbki blacharskie z zaprawy,wykonane ręcznie. |
m2 |
32,000 |
31 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-02U0541-02-050 |
Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad |
m2 |
37,000 |
32 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-010354-05-050 |
Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad |
m2 |
144,000 |
33 |
wg nakładów rzeczowych KNR 00-191023-10-050 |
Okna z PCV rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne o powierzchni do |
m2 |
36,000 |
34 |
wg nakładów rzeczowych KNR 00-191023-11-050 |
Okna z PCV rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne o powierzchni ponad |
m2 |
123,000 |
4. Ocieplenie ścian |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
35 |
wg nakładów rzeczowych KNR 00-232611-01-050 |
Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą,poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie |
m2 |
866,000 |
36 |
wg nakładów rzeczowych KNR 00-232611-02-050 |
Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą,poprzez jednokrotne gruntowanie emulsją |
m2 |
866,000 |
37 |
wg nakładów rzeczowych KNR 00-232614-0120-050 |
Docieplenie ścian z gazobetonu płyt.styropian. gr. |
m2 |
661,000 |
38 |
wg nakładów rzeczowych KNR 00-232614-0120-050 |
Docieplenie ścian z gazobetonu płyt.styropian. gr. |
m2 |
120,000 |
39 |
wg nakładów rzeczowych KNNR 21902-100-050 |
Docieplenie budynków płytami styropianowymi. Dopłata za każdy |
m2 |
2 343,000 |
40 |
wg nakładów rzeczowych KNR 00-232614-0720-050 |
Docieplenie ościeży z gazobet.szer.do 30cm,płyt.styropian. gr. |
m2 |
85,000 |
41 |
wg nakładów rzeczowych KNR 20-2U2608-05-050 |
Docieplenie ścian zewnętrznych budynków .Dodatkowa warstwa siatki (parter). |
m2 |
99,000 |
42 |
wg nakładów rzeczowych KNR 00-232612-09-040 |
Ocieplenie ścian budynków . Zamocowanie listwy cokołowej |
m |
99,000 |
43 |
wg nakładów rzeczowych KNR 00-232612-08-040 |
Ocieplenie ścian budynków . Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym |
m |
330,000 |
44 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-021604-01-050 |
Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do |
m2 |
930,000 |
45 |
wg nakładów rzeczowych KNR 2-021219-08-020 |
Uchwyty do flag. |
szt |
2,000 |
46 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-010320-04-020 |
Obsadzenie krat stalowych w ścianach z cegieł |
szt |
60,000 |
47 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-011212-06-050 |
Miniowanie farbą olejną do gruntowania krat i balustrad z prętów prostych |
m2 |
33,000 |
48 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-011212-0501-050 |
Dwukrotne malowanie farbą ftalową nawierzchniową krat i balustrad z prętów prostych |
m2 |
33,000 |
5. Roboty elektryczne demontażowe |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
49 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-030308-02-020 |
Demontaż i ponowny montaż wyłączników i przełączników o natężeniu prądu do |
szt |
4,000 |
50 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-030602-03-020 |
Demontaz i ponowny montaż opraw żarowych hermetycznych porcelanowych do przykręcania w podłożu z cegły lub gruzobetonu |
szt |
4,000 |
51 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-030609-03-020 |
Demontaż i ponowny montaż opraw żarowych nakręcanych oświetlenia zewnętrznego o masie do |
szt |
1,000 |
52 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-030615-02-020 |
Demontaż i ponowny montaż wysięgników oświetleniowych zewnętrznych mocowanych na słupie, jednoramiennych |
szt |
2,000 |
53 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-030309-1101-020 |
Demontaz i ponowny montaż dzwonków na napięcie sieci 220 V z przedzwonieniem i podłączeniem przewodów |
szt |
1,000 |
54 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-030309-06-020 |
Demontaż i ponowny montaż sygnalizatorów |
szt |
1,000 |
55 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-031139-08-040 |
Demontaż przewodów uziemiajacych i odgromowych z pręta o przekroju do 120 mm2 mocowanych na wspornikach na ścianie w ciągu pionowym |
m |
256,000 |
56 |
wg nakładów rzeczowych KNR 4-031137-04-085 |
Demontaż wsporników instalacji odgromowej i uziemiającej ze ściany nie betonowej |
SZT. |
8,000 |
6. Instalacja odgromowa |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
57 |
wg nakładów rzeczowych KNR 5-080101-02-040 |
Montaż uchwytów pod rury winidurowe układane pojedynczo z przygotow.podłoża gipsowego gazobetonu sprzętem mechan.Przykręcenie uchwytów do kołków plastikowych |
m |
75,000 |
58 |
wg nakładów rzeczowych KNR 5-080108-02-040 |
Rury winidurowe o śr. |
m |
75,000 |
59 |
wg nakładów rzeczowych KNNR 50601-03010-040 |
Przewody instalacji odgromowej nienaprężane pionowe z prętów stalowych ocynkowanych, |
m |
75,000 |
60 |
wg nakładów rzeczowych KNR 5-080601-01-085 |
Montaż wsporników naciągowych z jedną złączką przelotowa napręż.na ścianie z cegły - kominy |
SZT. |
35,000 |
61 |
wg nakładów rzeczowych KNR 5-080601-05-020 |
Montaż wsporników dla instalacji naprężanej-wsporniki naciągowe z jedną złączką przelotową naprężającą, obsadzane na dachu betonowym krytym papą lub blachą |
szt |
22,000 |
62 |
wg nakładów rzeczowych KNR 5-080606-03-040 |
Montaż zwodów pionowych naprężanych z pręta o śr.do 10mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na ścianie - kominy |
m |
118,000 |
63 |
wg nakładów rzeczowych KNR 5-080619-01-085 |
Montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji uziemiającej i odgromowej |
SZT. |
18,000 |
64 |
wg nakładów rzeczowych KNR 5-080618-01-085 |
Łączenie pręta o śr.do 10mm na dachu za pomoca złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych |
SZT. |
10,000 |
65 |
wg nakładów rzeczowych KNNR 5 030111-085 |
Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny |
SZT. |
8,000 |
66 |
wg nakładów rzeczowych KNNR 5 030310-085 |
Puszki z tworzywa sztucznego |
SZT. |
8,000 |
67 |
wg nakładów rzeczowych Wacetob KNR 4031205-03-203 |
Pierwszy pomiar instalacji odgromowej |
pomiar. |
1,000 |
68 |
wg nakładów rzeczowych Wacetob KNR 4031205-04-203 |
Następny pomiar instalacji odgromowej |
pomiar. |
7,000 |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Brodowski Leszek
- Data udostępnienia w BIP: 2007-04-03
- Informacja zaktualizowana przez: Brodowski Leszek
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-03 12:02:57
- Liczba odsłon: 180
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: